Halaman

07 Oktober 2015

ALMAS BEAUTY : CHARISMA PHYTO STEMCELL MULUS TANPA CELA

ALMAS BEAUTY :CHARISMA PHYTO STEMCELL..

(RANGKAIAN PRODUK ALMAS BEAUTY)

1.ALMAS JAMU SRI DARA
HARGA PASARAN RM49.90
PROMOSI RM45.00

2.ALMAS JUS NUSANTARA JAR (20SACHET)

HARGA PASARAN RM118.00 
PROMOSI  RM95.00

3.ALMAS JUS NUSANTARA BOTOL 

 HARGA PASARAN RM148.00 
PROMOSI RM110.00

4.ALMAS JUS QASIH SAYANG 

 HARGA PASARAN RM39.00 
PROMOSI RM35.00

5.ALMAS CHARISMA PHYTO STEMCELL 

 HARGA PASARAN RM128.00 
PROMOSI RM100.00

6.ALMAS SLIMDAH CAFE KOTAK 

 HARGA PASARAN RM28.00
PROMOSI RM24,00

7.ALMAS DA’SLYM 

 HARGA PASARAN RM36.00 
PROMOSI RM30.00

8.ALMAS CAFE FIBER SOL POUCH 

HARGA PASARAN RM31.90
PROMOSI RM25.00

9.ALMAS IQ DANISH COKLAT 

HARGA PASARAN RM38.00 
PROMOSI RM32.00

10.ALMAS SET PENCERAHAN WAJAH 5 IN 1 

HARGA PASARAN RM88.00
PROMOSI RM65.00

11.ALMAS SET PERCUBAAN 2 IN 1 

HARGA PASARAN RM35.00
PROMOSI RM27.00

*untuk kos penghantaran blh whatsap ila 0139141867


CHARISMA PHYTO STEMCELL - 20 SACHET/BOTOL

HARGA PROMOSI RM100.00
* Harga Pasaran RM128.00

POSLAJU TAMBAH RM8 SM, RM12 SS

WHATSAPP/SMS ke 013 9141867

Charisma Phyto Stemcell diformulasikan daripada adunan sel stem tumbuh-tumbuhan bersama kolagen marin yang ternyata mampu menyerlahkan kecantikan dan keremajaan kulit anda dari dalam.



KHASIAT CHARISMA PHYTO STEMCELL

  1. Menyerlahkan keremajaan kulit dari dalam
  2. Meningkatkan keanjalan kulit
  3. Melindungi kulit daripada kerosakan akibat pencemaran mahupun sinaran UV
  4. Mengurangkan kesan kedutan, selulit dan garis-garis halus
  5. Mengecilkan liang pori
  6. Meningkatkan kecerahan kulit
  7. Memperbaiki tona kulit agar lebih sekata
  8. Mengekalkan kelembapan kulit
  9. Menyingkir sel kulit mati agar kulit kekal halus
  10. Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat, parut dan kulit kusam



KANDUNGAN CHARISMA PHYTO STEMCELL

Sel Stem Epal:
 Sel stem merupakan sejenis sel yang mampu memperbaharui dirinya sendiri sekaligus menggalakkan fungsinya di segenap sel tubuh badan anda. Sel stem yang terkandung di dalam buah epal berupaya mencegah proses penuaan dan penghasilan kedutan pada wajah di samping melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran UV. Epal juga sarat dengan folat yang menggalakkan pertumbuhan sel kulit yang baru dan sihat.

Sel Stem Anggur: 
Sel stem mampu memperbaharui dirinya sendiri sekaligus menggalakkan fungsinya di segenap sel tubuh. Sel stem anggur kaya dengan nutrien seperti vitamin E, phytochemical dan phytonutrien yang berupaya mencegah daripada kerosakan sel kulit. Ia juga berupaya melindungi kulit daripada radiasi ultraungu sekaligus mencegah serangan kanser kulit, di samping membantu menentang proses penuaan kulit. Selain itu, sel stem anggur juga mampu mengurangkan kesan parut, kedutan dan garis-garis halus, mengekalkan kehalusan dan kelembapan kulit dengan bantuan nutrien dari sumber vitamin E, di samping menjana pertumbuhan sel kulit dan memperbaiki tona kulit agar lebih sekata.

Argan: 
Ekstrak yang diambil dari biji buah Argan ini kaya dengan vitamin E dan asid lemak yang berupaya memperbaiki tekstur kulit, di samping menyerlahkan seri dan keremajaan kulit. Minyak Argan turut membantu mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat, kulit kusam dan berminyak, di samping memperbaiki tona kulit agar lebih sekata. Ia juga berperanan sebagai agen antioksida dan membantu meneutralkan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan sel dan menentang proses penuaan.

Kolagen Marin: 
Kolagen dari sumber marin yang boleh diesktrak dari rumpai laut mahupun kulit atau sisik ikan air masin ini merupakan struktur protein utama yang kaya dengan khasiat untuk kesihatan tubuh badan. Ia mengandungi asid amino mampu membina dan mengekalkan tisu yang sihat, menyeimbangkan kandungan protein dalam badan serta mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit. Ia bersifat antioksidan dan berupaya memelihara keanjalan dan keremajaan kulit anda.

Tomato: 
Buah tomato kaya dengan kandungan vitamin A dan C yang bertindak sebagai antioksidan bagi menentang proses penuaan serta kerosakan kulit akibat radikal bebas dan sinaran UV. Ia juga ternyata berkesan untuk mengecilkan liang pori, mencerahkan kulit serta membantu merawat pelbagai jenis masalah kulit seperti jerawat, eczema dan psoriasis. Malah, tomato juga berupaya mengawal penghasilan sebum atau minyak di dalam lapisan kulit seterusnya membantu mengatasi masalah liang pori yang tersumbat serta tona kulit yang tidak sekata.

Goji: 
Goji berupaya menjadikan kulit anda tampil lebih sihat dan berseri di samping mengekalkan kehalusan kulit dengan bantuan vitamin E yang terkandung di dalamnya. Goji yang bersifat antioksidan turut membantu mengukuhkan sel kulit, mencegah daripada kerosakan sel dan mengatasi masalah selulit serta memperlahankan proses penuaan kulit.

Acai Beri: 
Acai kaya dengan nutrien dari sumber vitamin A, C dan E serta bersifat antioksidan yang mampu mengurangkan kesan radikal bebas sekaligus membantu mencegah daripada penuaan dan kerosakan sel di samping membantu memperbaiki tona kulit agar lebih sekata. Selain itu, Acai turut membantu mengatasi masalah jerawat, menyingkirkan kesan parut, dan menyerlahkan seri kulit anda.

Acerola: 
Acerola sangat kaya dengan vitamin A, B1, B2, B3 dan C serta karotenoid dan bioflavonoid yang mengandungi khasiat yang berkesan untuk menjadikan kulit lebih sihat, muda dan bebas daripada serangan bakteria yang merosakkan kulit. Ia juga bersifat antioksidan yang berupaya meneutralkan radikal bebas sekaligus membantu menentang kerosakan sel dan proses penuaan kulit.

Multivitamin: 
Gabungan mineral seperti vitamin A, B kompleks, C, D, dan E serta potassium, kalsium, zink dan magnesium ini mempunyai pelbagai khasiat yang penting bagi kesihatan dan kejelitaan kulit. Ia tinggi kandungan antioksidan yang berupaya menyingkirkan toksin, mencegah kerosakan sel serta melambatkan proses penuaan.

Perisa Oren: 
Perisa yang berasaskan buah-buahan ini menambahkan keenakan minuman ini selain bertindak menyegarkan lagi tubuh badan anda.


CARA PENGGUNAAN CHARISMA PHYTO STEMCELL

Untuk 3 bulan pertama: 
Ambil 1 sachet sebanyak 2 kali sehari iaitu sebelum sarapan pagi dan waktu tidur.

Untuk bulan ke-4 dan seterusnya: 
Ambil 1 sachet sebanyak 1 kali sehari.


TESTIMONI PENGGUNA CHARISMA PHYTO STEMCELL





Berminat?

Nak Cuba?

“TAK PERLU FIKIR PANJANG LAGI”


Dapatkan ALMAS BEAUTY murah disini..dan pastinya ALMAS BEAUTY original. Money back guarantee if not Original. 




1)Langkah 1: Harga Produk ALMAS BEAUTY



CHARISMA PHYTO STEMCELL - 20 SACHET/BOTOL

HARGA PROMOSI RM100.00
* Harga Pasaran RM128.00

POSLAJU TAMBAH RM8 SM, RM12 SS

WHATSAPP/SMS ke 0139141867



2) Langkah 2: Butiran Pembayaran
Lakukan pembayaran ke salah satu akaun dibawah menggunakan kaedah Fund Transfer/Online atau ATM Transfer atau Cash Deposit:




3) Detail Bayaran dan Alamat Untuk Penghantaran Produk


 WHATSAPP/SMS DETAIL BAYARAN KE  013 9141867

Nama Produk,Kuantiti Produk,Jumlah Bayaran,Tarikh, Masa,Nama, Serta Alamat Untuk Penghantaran Produk


4) Detail No Tracking Poslaju
Selepas pengesahan pembayaran ..produk akan dipos menggunakan poslaju untuk semenanjung, Sabah, dan Sarawak. No Tracking Poslaju akan dihantar Ke No telepon Anda

Nota: Jangan bimbang,anda berurusan dengan orang yang menjalankan perniagaan internet sepenuh masa dan profesional, 100% di jamin barang akan SELAMAT sampai ke tempat anda dan KERAHSIAN Bungkusan Adalah Dijamin

Jangkamasa Poslaju
Kami  menggunakan perkhidmatan Poslaju/Citylink sahaja dalam menguruskan penghantaran. Jangkamasa terima Produk adalah seperti berikut:

Semenanjung Malaysia: 1-2 hari bekerja
Sabah dan Sarawak: 2-4 hari bekerja

Jika pihak kami menerima dan dapat mengesahkan pembayaran sebelum 3:00 Petang dari Isnin – Jumaat, pesanan dijamin akan dipos hari yang sama dan mungkin akan sampai ke destinasi pada keesokan harinya (bergantung pada destinasi penghantaran), atau bagi sesetengah kawasan mungkin mengambil masa 2 hingga selewat-lewatnya 5 hari bekerja, tetapi berkemungkinan sedikit kelewatan akan berlaku bagi sesetengah kawasan pedalaman.

Jika makluman pembayaran dibuat selepas waktu yang ternyata di atas, kutipan pesanan akan ditunda pada hari bekerja yang berikutnya.


Sabtu (Sabtu pertama, Ahad, Cuti umum – CUTI, tiada penghantaran akan dibuat)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ISTIMEWA DAN TERBAIK UNTUK ANDA © . Designed by MaisarahSidi.com