Halaman

17 Mac 2016

IMPIANA BEAUTY : AZANIS SCAR SERUM PLUS+ (NEW & IMPROVED) VITA-COCOA BOOSTER FORMULA RM40.00


AZANIS SCAR SERUM PLUS+ (NEW & IMPROVED) VITA-COCOA BOOSTER FORMULA MURAH & 100 % ORIGINAL!


TERBARU! Azanis Scar Serum kini dilengkapi dengan Vita-Cocoa Booster Formula!


Gabungan istimewa Vitamin E dan Cocoa Butter ini pasti akan membuat anda tersenyum lebar apabila parut anda semakin pantas pudar.



Harga Pasaran RM70
HARGA PROMOSI IBS RM40.00 SAHAJA

POSLAJU RM6 (SM) / RM10 (SS)
WHATSAPP 013 9141867 UTK ORDER


Sebelum ini pun dah beribu pengguna gembira dengan hasil Azanis Scar Serum.
Agaknya bagaimana pula mereka yang gunakan Azanis Scar Serum dengan Vita-Cocoa Booster Formula ini?



Hanya yang dah cuba saja tahu. 


Anda bila lagi?


BARU! KINI DENGAN VITA-COCOA BOOSTER FORMULA!


WHATSAPP 013 9141867 UTK ORDER



AZANIS SCAR SERUM kini dilengkapi dengan bahan utama yang baru iaitu Cocoa Butter. Dengan gabungan istimewa antara Vitamin E dan Cocoa Butter, maka terhasillah formula terbaru kami iaitu Vita-Cocoa Booster Formula. 


Ia mengandungi 100% Vitamin-E semulajadi (d-alpha tocopherol) yang dirumus dari soya. Vitamin semulajadi D-alpha Tocopherol mengandungi 50% lebih anti-oksidan dan mempunyai daya serapan yang lebih baik dari Vitamin-E sintetik (juga dikenali sebagai Vitamin-E Acetate atau dL-alpha tocopherol). Manakala, Cocoa Butter telah dikenali di seluruh dunia dengan keberkesanannya dalam mengatasi masalah parut. 


WHATSAPP 013 9141867 UTK ORDER



FUNGSI & MANFAAT AZANIS SCAR SERUM PLUS+
Mempercepatkan proses pemulihan parut serta melicinkan kulit dengan Vitamin-E semulajadi mengandungi paras anti-oksida dan anti-radang yang tinggi. 
Memudarkan penampilan parut lama dan baru dengan menghidrat dan melembutkan tisu parut
Menggalakkan proses sintesis kolagen dan mempercepatkan penstrukturan semula kulit yang rosak. 
Membentuk sel-sel normal kulit baru untuk menggantikan sel-sel parut yang terdapat pada kulit
Menjadikan kulit lebih kelihatan licin dan rata
Membekalkan vitamin dan protein untuk membaiki kulit, menghilangkan parut dengan lebih cepat serta memberikan wajah baru pada kulit.


WHATSAPP 013 9141867 UTK ORDER






KANDUNGAN AZANIS SCAR SERUM PLUS+
Minyak Asas : Theobroma Oil, Paraffinum Liquidum, Triisononanoin, Cetearyl Ethylhexanoate, Isopropyl Myristate, Glycine Soja Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, BHT, Bisabolol


Botanicals : Calendula Officinalis Flower Extract (Calendula Oil), Lavandula Angustifolia (Lavender Oil), Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (Rosemary Oil), Anthemis Nobilis Flower Oil (Chamomile Oil), 


Vitamin : Tocopheryl Acetate (Vitamin E)


WHATSAPP 013 9141867 UTK ORDER



CARA MENGGUNAKAN AZANIS SCAR SERUM PLUS+


Parut adalah bahagian yang tidak dapat dielakkan dari kehidupan dan terbentuk pada kulit atas sebab-sebab yang berbeza bergantung kepada kedalaman dan jenis kecederaan, kedudukan pada tubuh, bagaimana luka itu dirawat dan juga oleh fisiologi individu kami yang unik. 


Sesetengah parut akan berada pada tahap yang tidak dapat disingkirkan tetapi Azanis Scar Serum dirumus untuk mengurangkan risiko dari mendapat parut yang ketara. 


Sapukan sedikit Azanis Scar Serum Plus+ pada permukaan parut. Gunakan setiap pagi dan malam atau sekerap yang diperlukan. 


Untuk parut cacar dan terbakar , tunggu sehingga tanda telah kering sebelum menggunakan Azanis Scar Serum. Untuk parut pembedahan, tunggu sehingga luka telah sembuh/tertutup dan jahitan dikeluarkan sebelum memohon Azanis Scar Serum.


#Perhatian! 
Penggunaan Azanis Scar Serum Plus+ hanya dibenarkan apabila luka telah sembuh. Keputusan adalah berbeza mengikut individu.











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ISTIMEWA DAN TERBAIK UNTUK ANDA © . Designed by MaisarahSidi.com