Halaman

08 Oktober 2018

SABUN TOMATO HAJAR


SABUN TOMATO HAJAR..

🍅MEMBERSIH  🍅MERAWAT  🍅MENCANTIKKAN

SABUN TOMATO ini bukan sahaja mampu mencerah, mewangi dan flawless 
macam kulit tomato tetapi juga dapat merawat sunburn malah dengan fungsi mencuci dan skrub ini juga bagus untuk memudarkan parut dan jeragat mencerah dan menaikkan seri pada wajah.


SABUN TOMATO HAJAR

HARGA PROMOSI RM29.00

POSLAJU SEM.MALAYSIA RM8.00
POSLAJU SBH / SRWAK RM12.00

SMS / WHATSAPP 013 9141867



Ramai yang dah tahu buah tomato ni memang banyak khasiatnya sama ada untuk kecantikan dalaman dan luaran. Buah tomato bukan sahaja boleh dimakan, malah boleh dibuat untuk kecantikan.Kalau nak cantik, bahan daripada semulajadi adalah yang terbaik. Macam tomato, nak cantik buahnya boleh dimakan, boleh dibuat scrub dan sebagainya. Tapi mesti tak rajin nak buat selalu kan.Jadinya, alternatif lain, nak cepat mestila beli yang dah siap diproses. Tapi pastikan ia dicampur dengan bahan semulajadi. Kalau korang nak, sis nak kongsi satu sabun yang bukan sahaja sesuai untuk muka, malah untuk badan iaitu Sabun Tomato.



Sabun tomato ni berfungsi untuk memberikan kelembutan dan kecerahan semula jadi. Ia membersihkan jerawat dengan mengetatkan semula kulit korang. Membantu kulit bernafas dan membersihkan minyak di muka.Sesuai utk semua jenis kulit. Tiada had penggunaan bg perempuan / lelaki. Terhasil dair bahan semulajadi, organik. 100% bebas dari bahan berbahaya


“Kelebihan Sabun Tomato Hajar”

Mengandungi Vitamin A , C berfungsi menghapuskan jerawat, mengimbangi lebihan minyak, mengecilkan pori terbuka.


Vitamin E – memberi lembapan pada kulit, menghapuskan kulit kusam, menambah nutrien disamping melembut dan menghaluskan kulit.

Anti Oksidan – mengekalkan keanjalan kulit dan mengurangkan kedutan. Bebas dari radiasi uv. Kulit lebih muda dan segar. agen penyejuk dan merawat sunburn serta kulit alergik/sensitif.mencerahkan kulit secara semulajadi, menanggal sel kulit mati dan scrub semulajadi tanpa menipiskan lapisan kulit..


Khasiat 
SABUN TOMATO HAJAR 100% PURE yang lain ialah:

🍅 mengecilkan pori terbuka
🍅 memudarkan parut dan jeragat
🍅 mengecutkan jerawat
🍅 melembapkan kulit
🍅 mencerah dan menaikkan seri pada wajah
🍅 agen penyejuk merawat sunburn / alergi pada kulit


Sabun ni dua dalam satu iaitu sabun dan scrub ok!! Boleh guna untuk cuci muka dan badan sekali. Yang bestnya pakai sabun ni, muka korang takkan menggelupas, sakit atau pedih. Kulit muka jadi lembut, cerah dan berseri tanpa ada kesan sampingan.

Bukan sahaja perempuan boleh guna, malah orang lelaki pun boleh guna. Ingat perempuan je ke nak cantik, lelaki pun nak cantik jugak tau..hehe. Boleh je belikan untuk suami, tunang, kekasih hati, mak ayah, atok korang sekali pakai sabun ni. mesti muka dan badan diaorang lebih bersih lepas pakai sabun tomato ni nanti..kannn

CARA GUNA SABUN TOMATO HAJAR 100% PURE

– gosok sabun dan ratakan di seluruh wajah dan badan yang basah setiap kali nak mencuci.
– sertakan urutan secara perlahan dan biarkan selama tiga minit untuk kesan terbaik.
– bilas sehingga bersih.


TESTIMONI PENGGUNA SABUN TOMATO HAJAR







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ISTIMEWA DAN TERBAIK UNTUK ANDA © . Designed by MaisarahSidi.com