Halaman

31 Mac 2017

FOREVER ARCTIC SEA

FOREVER ARCTIC -SEA...


Forever Arctic Sea ialah satu lagi makanan tambahan yang dirumus khas untuk memberi khasiat kepada tubuh badan. Forever Living merumuskan kapsul ini dengan memanfaatkan penyelidikan terkini dalam bidangpemakanan. Dengan menggabungkan Omega-3 dengan Omega-9, ia memberikan khasiat tambahan yang selamat dan seimbang yang menggalakkan kolesterol darah dan trigliserida sihat.





Forever Arctic-Sea Super Omega-3 adalah satu kejayaan dalam bidang makanan tambahan yang seimbang di mana ia menggunakan kedua-dua sayur-sayuran dan minyak ikan untuk memperolehi manfaat masing-masing. Omega-3 adalah asid lemak politaktepu dijumpai dalam salmon dan makanan laut yang lain. Omega-9 pula adalah asid lemak tidak tepu yang terdapat dalam produk sayur-sayuran,seperti minyak zaitun.


Setiap kapsul mempunyai kandungan EPA 225 mg dan 150 mg setiap DHAdan asid oleik, yang mana semua ini kurang dalam diet harian kebanyakan dari kita. Manfaat EPA dan DHA adalah termasuk membantu sistem peredaran darah. Ia diperlukan untuk fungsi-fungsi lain, termasuk perkembangan dan kesihatan mata dan otak, juga boleh menyokong fungsi sendi yang betul.


Asid lemak Omega-3 telah dibuktikan untuk membantu menyokong fungsi peredaran darah. Omega-3 dan Omega-9 lemak pula boleh membantu menyokong kolesterol yang sihat dan tahap kandungan trigliserida di dalam badan. Ia juga membantu menyokong fungsi sendi yang betul. Dapatkan Forever Arctic Sea pada hari ini juga untuk membantu anda menjalani hari-hari dengan lebih cergas,sihat, dan bertenaga!



FOREVER ARCTIC SEA(60 BIJI SOFTGEL)
HARGA PROMOSI RM92.00
* Harga Promosi Hq RM112.00

POSLAJU TAMBAH RM8.00 SM / RM12.00 SS
WHATSAPP/SMS ke 013 9141867



KEBAIKAN FOREVER ARCTIC SEA


UNTUK KESEIMBANGAN SISTEM KARDIOVASKULAR DAN MELANCARKAN PEREDARAN DARAH
-Penyakit utama seluruh dunia datang daripada masalah kardiovaskular atau peredaran darah yang tidak mencukupi.kualiti yang tinggi Omega 3 membantu menyeimbangkan sistem kardiovaskular dengan meningkatkan fungsi peredaran darah yang optimum.


KANDUNGAN BAHAN BERMUTU TINGGI
-Campuran bahan yang unik dan seimbang, merupakan sumber unggul ultra tulen Omega-3 termasuk Minyak ikan (EPA dan DHA), minyak zaitun Oleic tinggi, lD-Alpha tokoferol, Purified Water, dan mengandungi Ikan (Salmon, Ikan teri, Mackerel, sardin).Tambahan terdapat diperkaya dengan minyak zaitun (omega-9 asid lemak) untuk menstabilkan omega-3 asid lemak vitamin E untuk memastikan asid lemak yang tidak akan teroksida. Vitamin E komponen penting dalam Laut Artik kerana membantu penyerapan yang lebih baik daripada makanan tambahan ini.


MENGOPTIMUMKAN KEPERLUAN FATTY ACID
-Pada masa kini amat sukar untuk mencari jumlah asid lemak yang sesuai dalam pengambilan makanan harian.Sesetengah ikan - ikan lemak-sejuk air khususnya - kaya dengan dua bentuk Omega-3 asid lemak yang penting untuk membantu mengekalkan
sistem kardiovaskular yang sihat. Ianya adalah EPA (asid eicosapentaenoic) dan DHA (asid docosahexaenoic). EPA dan DHA adalah dalam bekalan yang terhad dan hanya terdapat kuantiti yang sebenar dalam ikan dan makanan tambahan minyak ikan.Laut Artik mengandungi jumlah optimum DHA dan EPA asid lemak (lebih daripada 33%), yang menyediakan baki asid lemak yang diperlukan setiap hari.



MENGGALAKKAN KULIT, PARU-PARU, MATA DAN PEMBULUH DARAH YANG SIHAT
-Semua organ-organ ini memerlukan sejumlah besar asid lemak perlu. Ia adalah penting untuk menambah bekalan Omega-3 dalam badan untuk fungsi optimum.


DISOKONG OLEH KAJIAN SAINTIS
-Banyak kajian telah membuktikan bahawa pengambilan Omega-3 minyak ikan dan lain-lain sumber yang berkualiti tinggi yg terkandung DHA dan EPA membantu untuk meningkatkan sistem kardiovaskular.


MENYOKONG KESIHATAN SELULAR
-Omega-3 asid lemak dimasukkan ke dalam membran sel dalam semua tisu di seluruh BOD, termasuk organ-organ seperti kulit, paru-paru, jantung,sendi dan saluran darah.


MENGGALAKKAN SISTEM KARDIOVASKULAR YANG SIHAT
-Omega-3 yang kaya dengan dua bahan (EPA dan DHA) adalah elemen penting yang membantu menurunkan tahap kolesterol berbahaya dan trigliserida serta mengurangkan risiko arteri tersumbat. Lemak Omega-3 pula menyokong kesihatan kardiovaskular dengan
membersihkan arteri.


MENGUATKAN INGATAN, OTAK YANG SIHAT DAN FUNGSI KOGNITIF
-Arctic Sea kaya dengan lemak Omega-3. Ini adalah penting untuk memori dan fungsi otak yang sihat. Pengambilan harian Arctic Sea menyokong  prestasi optimum daripada organ-organ penting.


MENYOKONG SISTEM IMUNISASI, FUNGSI SENDI DAN SISTEM PENGHADAMAN
-Makan yang sihat yang mempunyai bekalan tambahan DHA dan EPA penting untuk sistem imun, penghadaman dan fungsi sendi. Arctic Sea menyediakan jumlah yang sihat dan seimbang daripada DHA dan EPA, oleh itu ia adalah makanan tambahan yang sangat baik untuk menyokong sistem pencernaan dan sistem imunisasi kita.


EMOSI SIHAT DAN TENAGA POSITIF
-Kajian mendapati pengambilan minyak ikan secara konsisten berkaitan dengan aura positif semulajadi yang lahir disebabkan kandungan asid lemak Omega 3 yang sangat baik untuk fungsi otak. Secara tak langsung, ia sangat membantu memberikan tenaga yang positif serta kekal awet muda




KANDUNGAN BAHAN-BAHAN FOREVER ARCTIC SEA
-Natural fish oil, calamari oil, gelatin, olive oil, glycerin, purified water,lemon oil (natural flavour), lime oil (natural flavour), d-alpha tocopherol. Mengandungi ikan (Salmon, Anchovy, Cod).








CARA PENGAMBILAN FOREVER ARCTIC SEA
-Arctic Sea seelok-eloknya diambil SELEPAS MAKAN, 3X SEHARI. Sebaik-baiknya dicadangkan pengambilannya 1/2 - 1 jam selepas sarapan pagi, makan tengah hari dan makan malam.




PANTANG LARANG DAN SOALAN LAZIM FOREVER ARCTIC SEA


Q - Adakah produk ini sesuai diambil oleh mereka yang ingin menurunkan 
berat badan?
A - Ya. Kandungan minyak ikan dan bahan-bahan lain bukan sahaja boleh membantu
mengurangkan berat badan, malahan boleh mengurangkan tahap kolestrol yang boleh
membawa penyakit-penyakit kardiovaskular.


***TIPS: Bagi yang ingin mengurangkan berat badan, dinasihatkan makan malam sebelum jam 8 malam supaya Arctic Sea dapatkan menjalankan fungsinya dengan lebih cekap.



TESTIMONI PENGGUNA FOREVER ARCTIC SEA











Berminat?

Nak Cuba?

“TAK PERLU FIKIR PANJANG LAGI”


Dapatkan FOREVER ARCTIC SEA(60 BIJI SOFTGEL) murah disini..dan pastinya FOREVER ARCTIC SEA(60 BIJI SOFTGEL) original. Money back guarantee if not Original. 


1)Langkah 1: Harga Produk FOREVER ARCTIC SEA(60 BIJI SOFTGEL)



FOREVER ARCTIC SEA(60 BIJI SOFTGEL)
HARGA PROMOSI RM92.00
* Harga Promosi Hq RM112.00

POSLAJU TAMBAH RM8.00 SM / RM12.00 SS
WHATSAPP/SMS ke 013 9141867


2) Langkah 2: Butiran Pembayaran
Lakukan pembayaran ke salah satu akaun dibawah menggunakan kaedah Fund Transfer/Online atau ATM Transfer atau Cash Deposit:




3) Detail Bayaran dan Alamat Untuk Penghantaran Produk


 WHATSAPP/SMS DETAIL BAYARAN KE  013 9141867


Nama Produk,Kuantiti Produk,Jumlah Bayaran,Tarikh, Masa,Nama, Serta Alamat Untuk Penghantaran Produk


4) Detail No Tracking Poslaju


Selepas pengesahan pembayaran ..produk akan dipos menggunakan poslaju untuk semenanjung, Sabah, dan Sarawak. No Tracking Poslaju akan dihantar Ke No telepon Anda


Nota: Jangan bimbang,anda berurusan dengan orang yang menjalankan perniagaan internet sepenuh masa dan profesional, 100% di jamin barang akan SELAMAT sampai ke tempat anda dan KERAHSIAN Bungkusan Adalah Dijamin


Jangkamasa Poslaju


Kami  menggunakan perkhidmatan Poslaju/Citylink sahaja dalam menguruskan penghantaran. Jangkamasa terima Produk adalah seperti berikut:


Semenanjung Malaysia: 1-2 hari bekerja


Sabah dan Sarawak: 2-4 hari bekerja


Jika pihak kami menerima dan dapat mengesahkan pembayaran sebelum 3:00 Petang dari Isnin – Jumaat, pesanan dijamin akan dipos hari yang sama dan mungkin akan sampai ke destinasi pada keesokan harinya (bergantung pada destinasi penghantaran), atau bagi sesetengah kawasan mungkin mengambil masa 2 hingga selewat-lewatnya 5 hari bekerja, tetapi berkemungkinan sedikit kelewatan akan berlaku bagi sesetengah kawasan pedalaman.


Jika makluman pembayaran dibuat selepas waktu yang ternyata di atas, kutipan pesanan akan ditunda pada hari bekerja yang berikutnya.


Sabtu (Sabtu pertama, Ahad, Cuti umum – CUTI, tiada penghantaran akan dibuat)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ISTIMEWA DAN TERBAIK UNTUK ANDA © . Designed by MaisarahSidi.com