Halaman

29 Ogos 2015

CABOLESS PROTECH NUTRITION ORIGINAL MURAH 2015

Protech Nutrition

Caboless Apple Berry Juice With White Kidney Bean Extract

(SEKARANG 16SACHETS SEKOTAK)

CABOLESS PROTECH NUTRITION
Pelangsingan Tanpa Derita
Kandungan: 16 sachet x 10 GRAM



CABOLESS PROTECH NUTRITION

HARGA PASARAN RM 99.00 
PROMOSI SEKARANG HANYA RM 79.00 

SMS / WHATSAP 0139141867 / 0183139452 
SMS / WHATSAP 0139141867 / 0183139452 




Turunkan Berat Badan Anda Dari 3kg – 6kg Dalam Masa 10 Hari Dengan Caboless !!! Langsingkan diri anda dengan Produk Caboless dengan cara mudah, cepat dan selamat. Tanpa tekanan diet.



Caboless





1.Apple Berry Juice With White Kidney Bean Extract

White kidney bean (Phaseolus vulgaris) merupakan sejenis kacang buncis putih yang berasal dari Amerika.
White Kidney Bean mempunyai keupayaan untuk menyekat kanji, oleh itu ia akan menyekat enzim alfa-amilase, yang memainkan peranan penting dalam penghadaman. Alfa-amilase yang diperlukan untuk metabolisme karbohidrat berkanji, yang ditemui dalam makanan seperti kentang, nasi dan pasta.
Karbohidrat yang kompleks mesti dipecahkan ke beberapa bahagian yang lebih kecil. Ini dikenali sebagai dextrins. Dextrins dipecahkan lagi menjadi glukosa. Glukosa sama ada digunakan untuk tenaga semasa, yang disimpan di dalam tisu otot atau hati, atau disimpan sebagai lemak badan. Ekstrak White Kidney Bean membantu dengan mengelakkan beberapa jenis kanji yang biasanya akan menjadi lemak badan daripada disimpan, tetapi terus dicernakan. Sebagai tambahan selain kesan hebat dalam penurunan berat badan, White Kidney Bean juga merupakan sumber protein dan serat yang sihat.
White Kidney Bean membantu anda turunkan berat badan.





Khasiat di dalam CABOLESS





Kacang ginjal putih

Di namakan sedemikian kerana bentuk cembung mereka yang menyerupai buah pinggang – adalah antara makanan yang terbaik untuk membantu anda mengurangkan berat badan kerana kandungan serat yang tinggi , yang meninggalkan anda rasa kenyang yang lama dan menyimpan ketagihan makanan di teluk . Berasal dari Amerika Tengah dan Selatan , mereka terkenal dengan tekstur dan keupayaan mereka untuk menyerap perisa . Kaya dengan serat , kacang ginjal putih juga mengandungi nutrien penting seperti mineral , vitamin dan protein .







Hartanah Kanser – Fighting 

Kacang ginjal putih dan kekacang lain kaya dengan antioksidan ,yang diketahui mempunyai ciri-ciri anti kanser . Apabila sel-sel di dalam badan anda memetabolismekan , mereka menghasilkan sebatian yang dikenali sebagai radikal bebas . Sebatian seperti mengikat sel-sel anda , yang menyebabkan penuaan , kanser dan penyakit kronik . Antioksidan memusnahkan radikal bebas , memerangi kesan berbahaya mereka.




Kaya dengan seratKacang ginjal putih , sama seperti kekacang lain , mengandungi kedua-dua serat larut dan tidak larut . 1 cawan hidangan kacang dimasak memenuhi 45 peratus daripada Syor Nilai Harian ( DV ) serat pemakanan. Sekali dalam sistem pencernaan anda , serat larut mengikat dirinya dengan asid hempedu dan mengeluarkannya daripada badan anda . Ini menghalang asid hempedu tersebut daripada diserap semula ke dalam hati anda dan dengan itu menghalang sintesis kolesterol berbahaya . Serat tidak larut mencegah sembelit dengan meningkatkan pukal najis anda . ( Ref 4 ) ini menghalang komplikasi pencernaan seperti sindrom usus dan diverticulosis .



Kesihatan jantung
Kaya dengan vitamin B9 – dikenali sebagai folat atau asid folik dan rendah lemak,kacang ginjal putih adalah jantung sihat. Folat mengurangkan tahap homocysteine yang asid amino dalam aliran darah. Dalam jumlah yang tinggi, homocysteine meningkatkan risiko anda untuk serangan jantung dan strok. Penemuan yang disiarkan dalam keluaran Oktober 2002 “Jurnal Persatuan Perubatan Amerika” menunjukkan bahawa jika Amerika yang digunakan 100 peratus daripada nilai harian folat, faktor risiko untuk serangan jantung akan berkurangan sebanyak 10 peratus hingga 11 peratus setiap tahun disebabkan oleh tahap yang lebih rendah daripada homocysteine dalam aliran darah.Satu hidangan 1 cawan kacang putih harus memenuhi lebih daripada 50 peratus daripada DV untuk folat.







Peningkatan Kemampuan Kognitif 
Kacang ginjal putih kaya dengan vitamin B1 , atau thiamin , yang perlu untuk pembentukan dan operasi sel-sel otak . Thiamin adalah satu komponen penting dalam sintesis asetilkolina , yang memastikan bahawa fungsi ingatan anda dengan betul. Apabila dimakan setiap hari, hidangan 1 cawan kacang ginjal putih boleh membantu meningkatkan dan mengekalkan fungsi kognitif anda.




Kebaikan Caboless




✔ Mengurangkan Penyerapan Karbohidrat sehingga 66-75%

✔ Berkesan untuk program diet Melangsingkan Badan

✔ Semulajadi

✔ Makan tertentu, pematuhan mudah.

✔ Tidak perlu perubahan gaya hidup.






CARA PENGGUNAAN CABOLESS:
Caboless boleh diminum terus atau dicampur dengan minuman kegemaran atau minuman buah-buahan.(1-2 Sachet sehari)




PERSOALAN BERKAITAN CABOLESS


J- Caboless BOLEH diambil dengan produk lain seperti suplement-suplement

S - Adakah caboless diluluskan sebagai makanan halal?

J- Ya, caboless telah dikilangkan di Toyyib ialah sebuah kilang 100% bumiputra muslim yang telah mendapat sijil GMP & HALAL.


S - Semasa menggunakan caboless, adakah senaman diperlukan?

J- Untuk hasil @ kesan yang lebih efektif senaman digalakkan kerana fungsi caboless untuk menyekat karbohidrat.


S - Berapa lamakah diperlukan untuk melihat kesannya?

J- Kebanyakkan pengguna merasai kesan penurunan berat badan sebanyak 5-10kg bergantung kepada cara pemakanan dan senaman yang anda lakukan


S - Penyakit-penyakit seperti gastrik, kencing manis dan Lain-lain, adakah boleh mengambil caboless?

J- Boleh, kerana caboless mengandungi herba yang semulajadi.


S - Bolehkah ibu mengandung dan breast feeding (B/F) Mengambil caboless?

J- Tidak boleh, setiap ibu mengandung dan breast feeding (B/F) memerlukan lebih tenaga daripada perempuan yang tidak mengandung iaitu lebih 500 kalori sehari dari keperluan biasa, sekiranya mereka mengambil caboless akan menjejaskan pengambilan kalori dan zat-zat yang diperlukan dalam kandungan dan kuantiti susu.

S - Bagaimanakah cara untuk mengambil caboless?

J- Caboless boleh diminum terus atau dicampur dengan minuman kegemaran atau minuman buah-buahan.

S - Bagaimanakah Caboless berfungsi dalam membantu penurunan berat badan?

J- Caboless berfungsi dalam membantu penurunan berat badan agar seseorang dapat mencapai berat badan yang ideal.Karbohidrat yang diambil akan membentuk GULA dan seterusnya LEMAK. Karbohidrat yang diambil secara berlebihan sekiranya tidak dibakar sepenuhnya (menjadi tenaga) maka ia akan bertukar menjadi LEMAK. Oleh yang demikian, lemak tersbut akan menjadi faktor kepada masalah obesiti atau kegemukan. Caboless bertindak untuk menyekat penyerapan karbohidrat dalam badan secara berlebihan sebelum ianya bertukar menjadi lemak.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ISTIMEWA DAN TERBAIK UNTUK ANDA © . Designed by MaisarahSidi.com