Halaman

04 Ogos 2015

HERBA SUCI SOFT GEL VIRGIN COCONUT OIL

Soft Gel Virgin Coconut Oil 


HARGA PASARAN RM 55.-00

PROMOSI SEKARANG HANYA RM 47.00

KOS PENGHANTARAN SETIAP BOTOL 



RM 6.00 SM 

 RM 10.00 SS


SMS  / WHATSAP 0139141867 / 0183139452



SMS / WHATSAP 0139141867 / 0183139452


diperkaya  dengan ramuan semulajadi seperti minyak kelapa dara dan gelatin yang kaya dengan khasiat bagi membantu meningkatkan daya ketahanan tubuh bagi mencegah penyakit serta memelihara kesihatan tubuh secara menyeluruh.
Membantu meningkatkan daya ketahanan tubuh

Mempercepatkan proses pemulihan luka

Membantu membakar lemak yang berlebihan dalam tubuh

Meningkatkan tahap metabolisme

Memelihara sistem pencernaan dan penghadaman

Menyingkir toksin dalam tubuh

Menggalakkan fungsi organ dalaman

Melancarkan peredaran darah

Membantu menghalus dan melembapkan kulit


Minyak Kelapa Dara



Minyak kelapa dara merupakan minyak kelapa yang diproses tanpa melibatkan haba atau kimia untuk mengekalkan struktur asalnya. Ia rendah kalori dan terbukti mempunyai khasiat untuk kesihatan dalaman dan luaran, seperti meningkatkan daya ketahanan tubuh, melindungi tubuh daripada radikal bebas, merawat sel kulit, meningkatkan tenaga fizikal dan mental, membasmi virus dan bakteria terutamanya pada bahagian intim, memelihara saluran pencernaan, serta mencegah risiko penyakit jantung. Minyak kelapa dara juga bertindak meningkatkan penyerapan kalsium dan magnesium, mencegah penyakit osteoporosis, menstabilkan tekanan darah, menghalus dan melembapkan kulit, serta melindungi kulit daripada sinaran ultraungu.

Gelatin
 Gelatin atau kolagen larut air mengandungi asid amino yang mampu membina dan mengekalkan tisu yang sihat, menyeimbangkan kandungan protein dalam badan serta mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit. Ia bersifat antioksidan dan berupaya meningkatkan keanjalan kulit di samping mempercepatkan proses pemulihan pada kulit yang terluka, selain membuang lemak berlebihan dari tubuh, memelihara sel dan meningkatkan tahap metabolisme tubuh badan.

Glycerin
 Glycerin merupakan sebatian polyol yang bersifat antikulat serta berupaya mengekalkan kelembapan kulit selain mempercepatkan proses penyembuhan luka pada kulit, mengurangkan kesan lebam dan memperbaiki sel kulit.

Air Suling
Air merupakan elemen yang penting untuk menyihatkan tubuh badan. Ia menggalakkan fungsi organ dalaman, membantu mengawal pengambilan kalori dan membantu buah pinggang menyingkir toksin dari tubuh. Air juga mampu mengekalkan kelembapan kulit, memelihara usus dan menyegarkan tubuh badan.



CARA PENGGUNAAN
Ambil 6 hingga 8 biji kapsul setiap kali selepas makan

Simpan di tempat yang kering dan jauh dari pancaran cahaya matahari

Jauhkan daripada kanak-kanak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ISTIMEWA DAN TERBAIK UNTUK ANDA © . Designed by MaisarahSidi.com